Saturday, October 24, 2009

~~ Dah Pasang Besi ~~

Assalammulaikum …


Ding Dong~~~


Huuuaaa… Dah lama aku tak edit blog ni… Buat penat create blog tapi tak edit. Tapi kekadang penat gak nak edit blog ni. Dah nak sebulan gak la aku tak edit dan banyak sangat dugaan yang berlaku dalam hidup aku. Kekadang rase penat hidup. Astaghfirullahalazim…… ampunkah dosaku Ya Allah…

Hari tu aku ade citer kat korang yang gigi aku kene cabot. Ha.. skang gigi aku da ada pagar besi beb. Aku pasang kat HUKM,Kuala Lumpur dengan bayaran RM210. Member aku ade yang pasang free jek dengan kerajaan tapi tempoh menunggu pemasangan tu ada sampai 6 tahun. Apak r lama sangat menunggu. Haha…
Lepas pakai besi ni mulut aku senang dapat ulser. Lagi r sakit nak hidup. Bayangkan mulut korang ade ulser pastu nak makan, minum dan bercakap susah. Ppeehhhh…. Agak sengsara gak la waktu tu, rase mcm jadi bisu pon x pe gak. Huahuahua..


Ramai budak2 kecik tanye “nape dengan gigi tu?” aku pon jawab r “abang skang da jadi bionic, ade besi dalam badan,kuat tau.. abang gigit korang mesti hancur!” haha .. padahal nak makan pon payah ini plak ade hati nak gigit bende keras!

“ Peace For Attitude,Reliabe & Ambitious ”
{--- Mr.ARA ---}


4 comments:

  1. waa..apush brwajah bru dh..
    hehe..
    ade advantage pkai besi tu kan..
    xpe..
    sakit2 skrg,nti lme2 okey la ea.. :)

    ReplyDelete
  2. welcome to blogger world
    *peace*

    ReplyDelete
  3. gigi mesti da x mancung..
    hik3~

    ReplyDelete
  4. apuuz...apuzz org parit raja kew:-s...:((

    ReplyDelete