Sunday, September 6, 2009

Lepak bersama di Room Selangor 7

Assalammulaikum …

Ding Dong~~~

Huhu … today ku mau story yg skang ku byk lepak kat “ Room Sel 7 ”... Lepak room tu best gak walaupun ku tidak mengenali mereka secara lebey rapat . Ramai yang pelik mcm mane aku cpat knal mereka … huhu … Sebenarnye ku da lama gak survey room tu … First yg aku knal dalam room tu adalah id Bumi dgn tattoo B … Dulu aku pakai id “ xxxx_coolsaver_xxxx ” … Pastu pakai id “ i_ara_i ” … skang plak dgn rasminya pakai id “ t3m4n_m3sr4 ” dan mereka panggil ku “ ara ”… Hahaha … Bukan nama pompuan …

Walauapepon , aku minta maaf la geng sebab ku byk knal mu semua secara diam tp mu semua x byk knal ku … hihi … Lepas lama kelamaan baru la ku knal brother2 & sis2 “ Awin, Dhia, Pan, Ayie, Peon, Rafael, Kuntik, Iela, carol dan ramai ag ” … Dulu mase aku pnah masuk room tu aku pnah di kick oleh sape ntah … tapi sabar je lakan … Walaupepon ku suke lepak bersama mu semua dalam room tu“ Peace For Attitude,Reliabe & Ambitious ”

{--- Mr.ARA ---}

No comments:

Post a Comment